Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu. Monitoringiem została objęta praca wydziałów: architektury, geodezji, komunikacji, spraw obywatelskich. Wykonała je, na zlecenie Urzędu Miasta Rzeszowa zewnętrzna firma BBIAS (Biuro Badań i Analiz Statystycznych) w ramach unijnego projektu, który realizuje właśnie magistrat - za 800 tysięcy złotych chce podnieść kompetencje urzędników, szkoli ich i bada jakość pracy.

Samo badanie "Poziomu zadowolenia klientów korzystających z usług świadczonych przez Urząd Miasta Rzeszowa" kosztowało 12,4 tys. zł.

Przebadanych zostało 600 osób, w większości to osoby fizyczne, 10 proc. przebadanych to przedsiębiorcy.

Jaki obraz pracy urzędników miejskich jawi się z zebranych przez firmę opinii? Niemal idealny.

Oto suche dane: 94,7 proc. przebadanych rzeszowian uważa, że urzędnicy są uprzejmi, 86,7 proc, że kompetentni, 79,9 proc., że udzielają pełnych i wyczerpujących informacji, 75,7 proc. klientów jest zadowolonych z terminowości załatwiania spraw.
Pozostało 80% tekstu
Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.