- Tego typu badania przeprowadzamy co roku w ramach systemu zarządzania ISO. Zlecamy je zewnętrznej, profesjonalnej firmie, aby były one rzetelnie przeprowadzone. Nie chcemy uzyskać prostej informacji, że np. jest dobrze. Zależy nam na tym, by na podstawie wyników badań wiedzieć, co jeszcze można poprawić, zmienić, w którym kierunku pójść, by obsługa w urzędzie w pełni zadowalała klientów - mówi Marcin Stopa, sekretarz miasta.

Badania latem tego roku przeprowadziło BBIAS Biuro Badań i Analiz Statystycznych. Kosztowały ok. 6 tys. zł. Wzięło w nich udział 600 klientów Urzędu Miasta Rzeszowa, którzy swoje sprawy załatwiali w trzech siedzibach urzędu: przy placu Ofiar Getta 7, ul. Okrzei 1 oraz ul. Kopernika 15.

Klienci urzędu byli pytani przede wszystkim o uprzejmość urzędników, ich kompetencje, dostępność informacji, terminowość załatwiania spraw. Mogli też zaproponować wprowadzenie zmian, dzięki którym wzrośnie jakość obsługi.
Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.