Stworzyli innowacyjne lustra. Chcesz z nimi pracować?
Firma WiseGlass stworzona przez młodych mieszkańców Podkarpacia, działa na rynku dopiero od kilku miesięcy, choć popularność zdobyła już wcześniej. Jako start-up WiseGlass zwyciężyła podczas Demo Day i opracowała pomysł "inteligentnego lustra", które zagospodaruje przestrzeń w miejscach publicznych na cele reklamowe oraz dostarczy reklamy do konkretnego odbiorcy.
Lustro reklamowe nadaje się do umieszczania w toaletach przy umywalkach, w szatniach czy w sklepach odzieżowych - wszędzie tam, gdzie potencjalny odbiorca reklamy korzysta ze zwykłego lustra. W Rzeszowie wspomniane lustra można przetestować choćby na lotnisku w Jasionce.
PATRYK OGORZAŁEK
- Aspiracje i plany na najbliższe miesiące mamy duże - przyznaje Waldemar Bieniek, prezes i współwłaścicel WiseGlass. - Do końca 2018 roku chcielibyśmy być obecni z naszymi "inteligentnymi lustrami" we wszystkich 16 województwach w Polsce. Rozmowy i negocjacje z galeriami w całej południowej Polsce mamy już za sobą, teraz jesteśmy na etapie dopracowywania umów o współpracy i. utwierdzamy się w przekonaniu, że przygotowaliśmy dobry model biznesowy. Potrzebujemy też kolejnych ludzi do pracy.
Lustra WiseGlass wyświetlają spersonalizowane reklamy, a to oznacza, że inne reklamy będą się wyświetlać, gdy spojrzy w nie młoda kobieta, a inne, gdy przed lustrem staną rodzice z małymi dziećmi, a jeszcze inne, gdy będzie z niego korzystał starszy mężczyzna. Reklamy dostosowane są także do przestrzeni, w których są umieszczone lustra. Inne wyświetlą się w galerii handlowej, inne na lotnisku, a jeszcze inne w restauracji. To wszystko jest możliwe dzięki wykorzystaniu w lustrach czujników, sztucznej inteligencji oraz oprogramowania opartego na chmurze obliczeniowej, służącego do targowania, dystrybucji i weryfikacji odbioru reklam.
Wszystkie komentarze