Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
1 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
2 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
3 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
4 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
5 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
6 z 11
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
7 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
8 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
9 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
10 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Fot. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl
11 z 11
Według 'Świątecznego Barometru Cenowego' Deloitte ubiegłoroczny Black Friday przyniósł obniżki cen średnio na poziomie 3,6 proc.
Wszystkie komentarze